Thursday

Tiden går så fort, kan nästan inte förstå att om 10dagar sitter jag på det där planet mot NYC.
Har varit irriterad dom senaste dagarna, jag bokade min hembiljett från NY till Sthlm med kilroy 2dagar sen, och nu håller dom på trakasserar mig via mail om min jävla bijlett nr på min utresa från sthlm, asså herregud jag har skickat alla flyg detaljer jag har på min utresa men det är inte tillräckligt, NEJ, jag måste ringa till travelstart som jag bokade med och be om min biljett nr.. och dom är då inte de lättaste att få tag på.. mamma satt i telefon kö i över 1½ timme igår. Jag blir så irriterad. Om jag inte fixar det dom ber om hotar dom att avboka min resa. KUL.


Kommentarer
Postat av: Ariel

Dom skulle bara våga!

2010-07-18 @ 20:47:51
URL: http://ariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0