Min Helg

Hejhopp.. (egentligen det fulaste sattet att halsa nagon pa. Ursakta.)
Gud, helgen var helt galen.. maste saga att jag ar sjukt nojd,,och trott fast det gatt tva dagar.hehe.
I fredags checka vi in pa hotelet vid 12 tiden, packade upp vara partyvaskor och gick direkt ner till narmaste bottle-O (som det heter har) och inhandla en STOR flaska smirnoff och 2 sodavatten, glomde lime. Smakade inte sa nice.
Vi gick vidare till sharkies, 3dollar drinkar..hehe, kunde bara slutat som det gjorde. Vid 6tiden lamnade vi sharkies, mycket onyktert promenerade(slapades) vi till Sakae dar vi at sushi, sydneys basta sushi stalle..(iaf dar jag atit) och drack sakae, japanskt vin, varmt vin.. nice!
Vi bestamde oss for att ga tillbaka till hotelet for en liten powernap..vi hade trotts allt drukit sen klockan 12.. och da menar jag inte rimliga mangder, det var inte ok. Vaknade up igen vid halv 11 tiden, madde skit.. torr som sahara i kaften..fyfan.  Kolla pa Leanna, HAHA jag dog.. onskar jag tagit en bild. Ville ga ut o dansa, men som sagt tittade pa leanna (HAHA)..det sag inte lovande ut. Somnade om..
Lordag.. upp tidigt, leanna hade bokat tid for klippning o fargning kl 9, egentligen tur att vi gatt tillbaka till hotelet igar kvall, trots att jag sovit tillrackligt madde jag inte sarskilt toppen. Men kl 9 var for tidigt att ata, det fick duga med en cigg. For att bli manniska igen gick jag till cafet over gatan och kopte kaffe, bra skit sager jag bara.
Senare drog vi till IVY som planerat, riktigt bra drag, packat om nagot..kunde knappt rora mig..men det var nice, stallde oss framfor Djbaset och dansade i timmar, sa javla bra musik! vid 4snaret tog vi en taxi tillbaka till hotelet, lag o garva at bilderna fran kvallen och musikvideo som spelades pa tv.. somnade vid 6tiden.. check out var kl 10..men det kunde dom glomma, vi checka ut vid 12, slitna som fa.. haha promenerade vi till mitt favorit stalle vid the rocks, det var jatte fint vader sakert 25grader, sat vi oss i solen pa takrestaurangen och at en stor skal wedges och chicken tenders tills klcokan blev halv 6. Vi kom tillbaka till hotelet dar vi lamnat vara vaskor vid 20 over 6, leanna var hundra pa att hennes flyg var vid halv 9 men hon hade tydligen kollat biljetten pa fyllan och misstagit sig hahahaa..kastade henne i en taxi till flygplatsen.. nu hade hon 20minuter till hennes flyg.. hon hann inte, men virgin var snalla nog att boka om henne till flyget efter, hon fick vanta 30min till andra flyget.. jag tror dom hjalpte henne for hon sag sa "unfortunate" ut, haha..javligt slitna var vi. nar jag kom hem kande jag mig som en lortig hund som sovit under en kartong en hel helg, inte pa ett 5stjarnigt hotel. Men nice var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0