Random

Ett javligt bra ord.

Har inte haft tid att skriva sedan forra helgen, har jobbat hela dagar pa INK clothing. Jag ar otursdrabbad, jag blev precis erbjuden hel tid och ansvarlig pa en av vara 3 butiker. INK Lygon st 5dagar i veckan. Men nej jag kan inte -Take up the offer,  istallet.. Ashley- "Kathrine, thank you so much. I love working in retail and this is such a great offer... BUT unfortunatly im going away in 1week to work on a pigfarm for 3months" Kathrine tycker jag ar otroligt normal.

Anywho!
I fredags var Annika, Sj och jag pa FOG och drack drinkar innan vi skulle hem till Sj's kompis pa fest. Det var Spanish party! Riktgit trevligt, mycket Random manniskor. Anda kul med lite smatt sadar retro "Hey, my mom thinks im special" type of crowd.. Anda det slutade med att vi kom hem vid 4tiden.
Lordag jobbade jag pa INK Chapel st, butiken som ligger nar till vart vi bor..skont efter en sen kvall! - Senare pa kvallen sat jag och Sj hemma och drack lite vin.. Horde en bra lat pa radion, och igen random att vi gick ut!
Tog tramen till City, Kings st & Lt Burke till ett stalle som heter La Dida, det var kul men musiken var inte mycket att hejja for. Fattar inte varfor dom har 80 och 90tals kvallar pa fredagar har... ackligt.
Vi gick till FOG forstas dar jag sat och diskutera med en vannina till Sam. Hon visa sig vara en riktig NUTCASE.. iaf hon var sjukt overberusad och tyckte hon och jag var lika, men inte bara var vi lika..vi likna Aboriginals.. Det slutade iaf med att hon ville starta en tribe med mig, jag tyckte hon var konstig sa jag gick.

Sondag, harliga mysiga tysta soliga skona sondag!
Vaknade up ratt sent efter gardagen, idag var jag ledig. jag och Sj bestamde oss for att ga en trevlig langpromenad runt St.kilda beach och Luna park omradet, vi tog en kort svang forbi ONE och sa hej till gamal ganget sen gick vi hem och lagade Butterchicken, som vi at i salladsblad! Ariel du maste ata det, sjukt gott smakar som i chicago..typ!
Det ar Sj's sista vecka har sa sjalvklart ska vi ut ikvall med!
Jag har velat ga till den dar bogklubben jag borja prata om i mitt senaste inlagg - Love machine. Vi gick hursom helst dt igar kvall och det var AWSOME AMAZING!
Alskar bogklubbar!

Nu star jag pa jobbet, det ar riktigt lungt idag! Slutar om 2timmar!
Nej nu salde jag 4plagg, nu ligger jag pa $2109 woho! ca 13000SEK

XXX

Kommentarer
Postat av: ariel

låter som att du har det jättebra! hahah ja jag vill prova att äta de, snaaart när jag kommer dit en vacker dag =)

2009-04-21 @ 12:08:10
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: Ariel

du är dålig på att uppdatera din blogg!

2009-04-28 @ 16:04:29
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: Nadine

hej tjej



du, hur får du tag i "alla" jobben i australien? åker nu i januari eller feb å behöver lite tipps.

ja menar "jobba på en gris farm i 3 mån" hur hittade du d? å vad är d för cash?



take care

2009-10-14 @ 13:39:17
URL: http://routenadine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0