Glad pask!

Sista dagen av pask idag, det har varit en lang helg! Men for mig kort, jag minns knappt vilken dag det ar..
I fredags var det min kompis James fodelsedag. Jag, Annika och SJ borjade hos oss med en trevlig pask middag som vi hade tillsamans med "Momma" tanten vi bor med, Vi lagade massa skaldjur, barramundi fillet, calamari, king prawns och en crabsallad, mycket trevligt!
Vi borjade pa FOG (varat andra hem) med drinkar tillsamans med Tom och Sam, vi var sakert dar ett par timmar, sen gick vi nagra meter till Boutique dar James o co var och firade. Riktigt kul att traffa killarna faktiskt, har inte traffat dom pa ett tag. Det var 90tals kvall dar sa efter ett par drinkar och timmar av mingel trottna vi pa Spice girls, sa vi  tog en taxi till Qbar dar vi motte upp Moritz och co. Qbar ar ett trevligt stalle, men satan vad udda och dodgy crowd det ar dar!  Vid 4tiden lamna vi och gick till KFC for lite mat! det var min fredag!

Lordags var vi bara hemma och chilla, anda bra att bara ta det lungt nagongang ibland! Annika gick och la sig tidigt, jag och sj satt ute o drack te till kanske 1tiden, sen var det dags att sova.
Sondag var anda en mysig dag, vig 12 var vi bjudna till min kompis Linly pa sen brunch. Det var sa harligt vader, och vi sat uppe pa taket flera timmar och bara stekte och at gott. Linly har en helt underbar etaschvaning med stor balkong over Chapel st, jatte fint. Vi skulle ga se hans kompis Allan Dj'a pa The Yacht club men vi blev  fast hos Linly.  Efter detta akte vi hela ganget hem till Linlys kompis Rick pa efterfest, ocksa valdigt trevligt, satt och smutta champagne och snacka skit i timmar. Vid 10tiden skulle vi mota up Travis, en kille jag jobbar med pa OneFitzroy, han ar bog. As skon, vi skulle all ga till Love Machine en bogklubb som tydligen ska vara sjuktbra pa sondagar. Men Annika och jag var for trotta efter dagen sa vi kopte en pepparoni pizza och akte hem!

Idag ar det mandag och vi har gatt up och ner pa chapel st hela dagen idag och bara myst i solskenet!

Imorgon jobbar jag 10-18 pa INK Lygon st, onska mig lycka till!
Saknar er alla dar hemma!
xx

Nya Mac Hello kitty Collection 2009

It was too hot. The lipstick. had to have it.

"It was too hot. The Lipstick. I had to have it"

Kommentarer
Postat av: Din underbara syster

har du börjar blogga utan att tala om det?! din bajs, jag saknar dig!!

2009-04-15 @ 12:47:07
URL: http://ariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0